بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی اسم دخترانه مازنی

    اسم دخترانه مازنی / اسم پسرانه ایرانی / وولک

     

    کشور ایران دارای قومیت های مختلف و گویش های شیرین متنوعی می باشد. هر قومیت ، از فرهنگ، آداب و رسوم و لحجه زیبا و دلنشین مخصوص به خود بهره مند هستند. هر گویش و هر قومیتی دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خود است. از جمله دلنشین ترین و جذاب ترین گویش ها در میان اقوام ایرانی، می توان به گویش مازنی که متعلق به مردم استان عزیزمان مازندران است، اشاره کرد. مردم مازندرانی با لهجه شیرین و گویش محلی خود می توانند توجه هر شخص غریبه ای را به خود جلب کند. با توجه به گسترش ارتباطات در میان اقوام ایرانی و همچنین وصلت هایی که با هر قوم صورت می گیرد، امروزه اکثر خانواده های ایران دارای اصالتی چند قومیتی هستند. به همین دلیل است که در برخی خانواده ها که پدر ترک و یا مادر مازنی است ممکن است اسم دخترانه مازنی برای فرزند خود انتخاب کنند. این امر کاملا طبیعی است. زیرا هر پدر و مادری سعی می کند اصل و نسب خود را از طریق فرزندانش حفظ و به نسل بعدی انتقال دهد. اسم نیز بخشی از اصالت و فرهنگ است که تاثیر زیادی بر روی شخصیت و حتی هویت اصلی کودک می گذارد. اکثر نام ها و اسامی ایرانی دارای معانی زیبا و جذابی هستند. بنابراین مهم نیست که از کدام قوم و فرهنگ برای کودک خود اسم انتخاب کنید، زیرا هر نامی انتخاب کنید در نهایت یک اسم پسرانه ایرانی انتخاب کرده اید. به دلیل اینکه، تمامی اقوام و قومیت ها با تمامی تفاوت های که دارند، همگی جزوی از کشور عزیزمان ایران هستند.

    برای آشنایی با اسامی و معانی آنها استفاده از سایت های ایرانی یک ایده راحت و سریع می باشد. سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند همانند سایت وولک، در کنار انتخاب اسم و آشنایی با معانی آنها از بسیاری جهات دیگر نیز می تواند مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار دهد. مطالبی که اکثر آنها جنبه های آموزشی و یا راهنمایی برای نحوه مدیریت یک مشکل پزشکی می باشند. اکثر آموزش هایی که در سایت وولک قرار می گیرد برای کودکان است تا از طریق انجام آن مهارت های فردی خود را ارتقا دهند. مطالب پزشکی نیز برای کمک به پدران و مادران است تا با مسائل و اختلالات پزشکی ای که ممکن است کودکان در طول روند رشد با آن مواجه  شوند، آشنایی پیدا کنند.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 مرداد 1401 - 21:59 نویسنده : شایان بازدید : 184 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی آب نبات

    نقاشی آب نبات / نقاشی موز / وولک

     

    نقاشی آب نبات می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکانی که عاشق دسر ها و شیرینی جات هستند باشد. همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی آب نبات است باید طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند. این کار باعث می شود تا قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش یابد. همچنین زمانی که کودک نقاشی آب نبات خود را به پایان می رساند این امر نیز به خودی خود باعث افزایش و تقویت مهم ترین ویژگی شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. اگر کودک در دوران کودکی اعتماد به نفس کافی نداشته باشد در بزرگسالی نیز اعتماد به نفس کافی نخواهد داشت و این امر باعث بروز اختلالات متفاوتی در شخصیت او می شود. معمولا کودکان عاشق شیرینی جات، انواع دسر ها و غذا های شیرین هستند. می توانید از این علاقه ی آن ها در جهت انتخاب یک طرح مناسب استفاده کنید. زیرا هر چقدر که طرحی انتخابی شما به علاقه ی کودکتان نزدیک تر باشد او بیش تر به کشیدن آن طرح علاقه نشان می دهد.

    با این ترفند اطلاعات بهتر در خاطر کودک شما می ماند. همچنین از فوایدی که کشیدن نقاشی موز یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای رشد شخصیتی کودکان دارد می توان به تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی موز خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد، بزرگتر ها با تعریف و تحسین از نقاشی موز او باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شوند.

    همچنین حتی اگر اطرافیان از نقاشی موز کودک انتقاد کنند نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک تقویت می شود. همچنین کشیدن نقاشی موز به رشد جسمی کودک شما نیز کمک می کند چرا که کودک زمانی که در حال کشیدن نقاشی موز است در واقع درحال ورزش و تقویت عضلات دستان خود است. بنابراین با آموزش نقاشی موز به رشد بهتر کودک خود کمک کنید!

    آموزش تمامی این نقاشی ها را می توانید به همراه کلی کاردستی و شعر و آهنگ های کودکانه و سرگرمی های متعدد در وولک دنبال کنید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 مرداد 1401 - 20:15 نویسنده : شایان بازدید : 172 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی مسواک

    نقاشی مسواک / نقاشی دندان / وولک

     

    شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی مسواک به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی مسواک می تواند برای کودکانی که می خواهند به تمرین مسواک زدن بپردازند یا روش زدن آن را یاد بگیرند، هیجان انگیز است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی مسواک است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع مسواک یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی مسواک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

    همچنین نقاشی مسواک یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی مسواک به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید.

    همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی دندان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی دندان خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی دندان کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود. حتما به کافی بودن میزان اعتماد به نفس در کودک خود توجه داشته باشید زیرا در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد.

    برای دیدن نقاشی های دیگر در وبسایت وولک می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و به تمامی محتواهای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 مرداد 1401 - 20:13 نویسنده : شایان بازدید : 168 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی هدیه

    نقاشی هدیه / نقاشی ترن هوایی / وولک

     

    نقاشی هدیه برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی هدیه مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به هدیه دادن و کادو گرفتن را بخوانند و از این راه اطلاعات بیشتری را به کودک خود منتقل کنند. همچنین نقاشی هدیه می تواند فوایدی برای شخصیت کودک شما نیز داشته باشد. زمانی که کودک نقاشی هدیه خود را به اتمام می رساند درواقع کاری را به تنهایی به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همین الان نقاشی هدیه را به کودک خود آموزش دهید! نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

    همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی ترن هوایی است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی ترن هوایی می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی ترن هوایی خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی ترن هوایی او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود.

    نقاشی یکی از سرگرمی ها و بازی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز کودکان به طور غریزی به انجام آن علاقه داشته اند. همواره کودکان از در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ لذت می برند و به همین دلایل است که نقاشی درمانی یکی از روش های نوین روان درمانی است که در کودکان تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد. برای کسب یک تجربه خوب از این روش می توانید با نقاشی های کودکانه وولک همراه باشید!

     

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 مرداد 1401 - 19:53 نویسنده : شایان بازدید : 181 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی سیب زمینی

    نقاشی سیب زمینی / نقاشی عنکبوت / وولک

     

    طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

    نقاشی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

    رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی عنکبوت نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی عنکبوت یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند. نقاشی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 مرداد 1401 - 19:22 نویسنده : شایان بازدید : 172 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی تینکربل

    نقاشی تینکربل / نقاشی پینوکیو / https://www.voolak.com

     

    نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محببیت زیادی در بین کودکان داشته است. چرا که کودکان همواره به شناخت بیشتر اطراف خود علاقمند هستند و کشیدن نقاشی کودکانه به آن ها در مسیر افزایش اطلاعات اشان درباره ی محیط اطرافشان کمک می کند. اما از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی و کامپیوتری علاقمند هستند، پدر و مادر ها باید با کمک گرفتن ازترفند های جذاب هوشمندانه بتوانند کودکان خود را به سمت کشیدن نقاشی کودکانه یا دیگر سرگرمی های مفید کودکانه جذب کنند. انتخاب یک طرح جذاب که به روحیات کودک شما نزدیک باشد و مطابق سلایق او باشد می تواند ترفندی هوشمندانه محسوب شود. به عنوان مثال ایده و طرح نقاشی تینکربل برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. چرا که تینکربل یکی از کارکتر های محبوب انیمیشنی در بین کودکان است.

    کشیدن نقاشی پینوکیو یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری کمک بسیار زیادی به رشد بهتر شخصیتی و حتی جسمی کودکان می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی پینوکیو خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود.

    همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. فیلم نقاشی پینوکیو که در وولک بارگزاری شده است، مراحل کشیدن نقاشی پینوکیو را با روشی بسیار ساده مخصوص کودکان آموزش می دهد. بنابراین شما می تواند از سن بسیار کم کودک، او را مشغول کشیدن نقاشی پینوکیو کنید و از این راه فرزند خود را از فواید کشیدن نقاشی های متنوع بچگانه بهره مند کنید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 31 مرداد 1401 - 18:40 نویسنده : شایان بازدید : 173 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی تفنگ

    نقاشی تفنگ / نقاشی توپ / وولک

     

     

    نقاشی کودکانه برای کودکان فواید بسیاری دارد و آن ها را به ذوق می آورد و اشتیاقشان برای هنرمند بودن را افزایش می دهد . همانطور که گفتیم پسران به کشیدن نقاشی تفنگ علاقه بسیاری دارند و برای آن بسیار مشتاق هستند . کشیدن نقاشی تفنگ می تواند آن ها را با اجزای مختلف تفنگ آشنا کند همچنین آن ها با انواع و اشکال تفنگ آشنا می شوند و شاید در سال های بعد در شغل شان به آن ها کمک شود و اطلاعات عمومی آن ها افزایش پیدا کند . پسربچه ها علاقه بسیاری به بازی های کامپیوتری دارند ؛ مخصوصا بازی هایی که با تفنگ سروکار دارند . برای اینکه بازی های رایانه ای تداعی شود ، می توانند با کشیدن نقاشی تفنگ انرژی زیادی دریافت کنند . یک از راه های دور کردنبچه ها از فضای مجازی همین نقاشی کردن است و شما با تهیه ابزار های نقاشی کاملا ساده می توانید فرزندتان را از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری دور کنید . اگر کشیدن طرح آن برای کودکتان سخت بود شما آن را بکشید و بگذارید فقط آن را رنگا میزی کند . ابزار های رنگ آمیزی سختی در کنار او نگذارید که به خود آسب نرساند و بیشتر از آبرنگ و مدادشمعی استفاده کند تا به راحتی آن را رنگ آمیزی کند . با ما همراه باشید تا نقاشی تفنگ را به فرزندتان آموزش دهید 

    کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای روحیات عاطفی و ویژگی های شخصیتی کودک شما دارد. در سایت وولک نقاشی های خوبی وجود دارد. زمانی که کودک شما برای کشیدن نقاشی توپ اقدام می کند درواقع نقاشی توپ را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. زمانی که کودک شما راه و روش کشیدن نقاشی توپ را در ذهن خود انتخاب می کند درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که در حین کشیدن نقاشی توپ رنگ ها را ترکیب می کند با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد شد. به طور کلی کشیدن نقاشی کودکان را با انواع طرح ها، الگو ها، رنگ ها و شکل ها آشنا خواهد کرد.

    از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است

     

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 30 مرداد 1401 - 20:36 نویسنده : شایان بازدید : 181 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی اسب

    نقاشی اسب / نقاشی جوجه / وولک

     

    اسب ها از دسته حیواناتی هستند که کودکان به آن ها علاقه بسیاری نشان می دهند . شما می توانید با آموزش نقاشی اسب به کودکتان در مورد این حیوان نجیب توضیح دهید . در رنگ آمیزی نقاشی اسب هم آب رنگ هم مداد رنگی و هم مداد شمعی کاربردی است . با در اختیار قراردادن این اسباب رنگ آمیزی کودکتان با تنوع بهترین نقاشی اسب را رنگ می کند . اسب حیوان بی آزاری است و شاید با کشیدن نقاشی اسب ، کودکتان علاقمند به اسب سواری شد و با این کار در آینده ورزش اسب سواری را ادامه داد . کودکان به کشیدن نقاشی اسب علاقه بسیاری نشان خواهند داد ، زیرا نقاشی اسب چهره مهربانی دارد و این چهره ها مورد پسند کودکان است . علاه براین می توانید کشیدن نقاشی اسب و کره اش کنار هم را داشته باشید . یکی دیگر از نمونه نقاشی اسب ، اسب تک شاخ است و کودکان به کشیدن نقاشی اسب تک شاخ علاقه بسیاری دارند زیرا کارتون ها و سریال های کودکانه جذابی در مورد آنها ساخته شده و جذابیت زیادی برای کودکان دارد . همانطور که گفتیم اسب ها حیوانات مهربان و نجیبی هستند و در بسیاری از کارتون ها به بچه ها آموزش های خوبی می دهد.

    نقاشی جوجه یکی از طرح های محبوب کودکان به شمار می رود. به دلیل آسان بودن طرح نقاشی جوجه می توانید طرح نقاشی جوجه را به فرزند خود از سن بسیار کمک آموزش دهید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی یکی از راه های پیشرفت و شکوفایی استعداد های کودک شما به شمار می رود. شما با استفاده از طرح نقاشی جوجه می توانید فرزند خود را از سن بسیار کمک با انواع حیوانات آشنا کنید و این نوع آموزش های غیرمستقیم بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد زیرا با توجه به تحقیقات انجام شده نتایج نشان می دهد که آموزش غیرمستقیم بر روی کودکان با سن کم بیشترین بازدهی را دارد. بنابراین شما با استفاده از نقاشی جوجه یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروز اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چندساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

    وولک جاییه برای وول زدن بچه ها، جاییه که پدر و مادرها میتونن به راحتی و با خیال راحت بچه هاشون رو رها کنن تا اونها اونجا قصه کودکانه گوش کنن، بازی کنن، سرگرم بشن و آموزش ببینن!


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 30 مرداد 1401 - 19:17 نویسنده : شایان بازدید : 133 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی زمستان

    نقاشی زمستان
    نقاشی زمین فوتبال
    وولک

     

    از زمان های گذشته کودکان همواره به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشی برای آن ها جذاب باشد این تمایل و اشتیاق در آن ها بیشتر نیز می شوند. بنابراین با استفاده از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب، فرزند خود را به کشیدن نقاشی های بیشتر ترغیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش نقاشی زمستان به کودکان خود از سن بسیار کم فصل ها و ویژگی های آن ها را بیاموزید.

    به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم طرح نقاشی زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها یا شعر های مربوط به فصل زمستان بپردازید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. همچنین کودک شما برای کشیدن نقاشی زمستان نیاز به ترکیب و انتخاب طرح ها و رنگ های مورد نیاز خود است. بنابراین در مسیر کشیدن نقاشی زمستان قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما تقویت می شود. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید تا حد الامکان کودکان از سن کم به ویژگی های مثبت شخصیت خود اضافه کنند. از دیگر فواید کشیدن نقاشی زمستان یا هر طرح نقاشی دیگری می توان به تقویت اعتماد به نفس اشاره کرد.

    نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان است. با این که از گذشته تا به امروز سبک زندگی و در نتیجه نوع بازی های کودکان نیز تغییر کرده است اما با گذشت زمان هنوز هم کودکان علاقه ی زیادی به سرگرمی و هنر قدیمی یعنی نقاشی کشیدن دارند. بنابراین پدر و مادر می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و ساعاتی آن ها را از بازی های دیجیتال و کنسول های بازی دور کنند. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی وجود دارد.

    به عنوان مثال پسر بچه ها به بازی فوتبال علاقمند هستند و امروزه یکی از بازی های محبوب در بین پسر بچه ها که با کنسول های بازی انجام می شود بازی فوتبال است. پدر و مادر ها برای این که کودکان را به سرگرمی های سالم تر و مفید تر مانند نقاشی کشیدن ترغیب کنند، در ابتدا باید طرحی جذاب و هیجان انگیز که مطابق سلایق و علایق کودک باشد انتخاب کنید. بنابراین طرح نقاشی زمین فوتبال می تواند طرحی جذاب برای کودکی که به بازی فوتبال علاقه دارد، باشد.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 30 مرداد 1401 - 19:07 نویسنده : شایان بازدید : 192 ادامه مطلب
    اختصاصی اسم پسرانه شمالی

    اسم پسرانه شمالی / اسم پسرانه کردی / voolak.com

     

    ایران کشوری است متشکل از قومیت های مختلف که در سراسر کشور پخش شده اند. در بخش جنوب ایران اقوام بلوچ و بندری و عرب ، قسمت های غربی اکثرا کرد و لر و ترک و در قسمت های شمالی نیز اقوام شمالی که اکثر در استان های گیلان و مازندران متمرکز شده اند ، زندگی می کنند. با توجه به چند قومیتی بودن کشور ایران ، مسلما وصلت هایی نیز در میان این اقوام صورت گرفته است. همانطور که امروزه شاهد هستیم بسیاری از خانواده های ایرانی را پدران و مادرانی از قومیت های مختلف تشکیل می دهند. در نتیجه کودکان آنها چند قومیتی خواهند بود. در همچین خانواده هایی انتخاب اسم برای کودکان ممکن است کمی دشوارتر از همیشه باشد. زیرا هر پدر و مادری مایل است از قوم خود برای کودک اسم انتخاب کند. یک پدر شمالی ترجیح می دهد برای پسر هنوز متولد نشده خود یک اسم پسرانه شمالی انتخاب کند. از سوی دیگر ، مادر کرد آن فرزند اسم پسرانه کردی را بر هر اسم دیگری ترجیح می دهد. این اختلاف نظراتی که بین پدران و مادران پیش می آید باعث می شود که گاهی کودکان این خانواده های چند قومیتی ، دارای چند اسم مختلف شوند. تنها بدین ترتیب است که کودک می تواند هم یک اسم پسرانه کردی داشته باشد و هم یک اسم پسرانه شمالی!

    سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com ، از جمله سایت هایی است که تجربه زیادی در زمینه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان دارد. مطالبی همراه با آموزش های متنوع و مفید برای کودکان و همچنین پدران و مادران آنها قرار داده است. کودکان می توانند از آموزش هایی که در حیطه نقاشی و کار دستی تهیه شده اند برای ارتقا و گسترش مهارت های خود استفاده کنند. بسیاری از کودکان نیز هنگام تمرین کردن طبق این آموزش ها متوجه می شوند که در ساخت یکی از صنایع دستی و یا نقاشی کشیدن دارای استعداد هستند و در آینده به طور جدی تری این رشته را دنبال خواهند کرد. علاوه بر کودکان ، سایت وولک برای پدران و مادران نیز مطالب مفیدی آماده کرده است. هر کودک در دوره رشد و تکامل خود با مشکلات و اختلالات فراوانی مواجه می شود. از آنجایی که بدن هر کودک با دیگری متفاوت است ، راهکارها و مدیریت این مشکلات نیز متفاوت خواهد بود. سایت وولک با تهیه مطالب پزشکی معتبر سعی کرده است تا تمامی ابعاد این گونه مشکلات را پوشش دهی کند.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 21:41 نویسنده : شایان بازدید : 418 ادامه مطلب
    اختصاصی انتخاب اسم دختر

    انتخاب اسم دختر / انتخاب اسم پسر/ voolak.com

     

    در اغلب موارد بارداری، حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از لذت بخش ترین بخش های والدین شدن و در عین حال سخت ترین کارهایی است که پدر و مادر باید انجام دهند. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت او است. در برخی موارد روانشناسان معتقد هستند که اسم ممکن است بر روی شخصیت و اعتماد به نفس کودک نیز تاثیر مستقیم بگذارد. همین امر، کار انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر را بیش از گذشته دشوار و چالش بر انگیز می کند.

    مشورت گرفتن از دوستان و نظرسنجی از اعضای خانواده یکی از اصلی ترین راه های انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر می باشد. در اکثر جمع های خانوادگی و دوستانه زمانی که متوجه می شوند کودکی در راه است، همگی شروع به اظهار نظر درباره اسامی مورد نظر خود می شوند. شاید در میان آنها برخی اسامی زیبا به نظر آیند ولی ندانستن معنی دقیق آن ممکن است که ذهن همگان را درگیر کند. به همین دلیل است که در کنار مشورت و نظرسنجی از دوستان و اعضای خانواده، بسیاری از والدین از جستجوی آنلاین و یا به طور سنتی تر از کتاب های اسامی و معانی آنها استفاده می کنند.

    در هنگام استفاده از کتاب های اسامی و معانی، ساعات متوالی صرف خواندن و یا یافتن یک اسم به خصوص می شود. اما در جستجوی آنلاین این مشکلات به طور کامل حذف می شود. زیرا کافی است با جستجوی اسم مدنظرشان به معانی مختلف آن دسترسی پیدا کنند. سایت وولک با آدرس اینترنتی  https://voolak.com با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، یکی از گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر از آن کمک گرفت. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان، سایتی است که اقدام به قرار دادن بسیاری آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر می کند. سایت وولک سایتی است که شما می توانید از طریق مراجعه به آن، بسیاری از موارد سرگرمی و پزشکی کودکان خود را تامین کنید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 21:36 نویسنده : شایان بازدید : 206 ادامه مطلب
    اختصاصی اسم پسرانه گیلکی

    اسم پسرانه گیلکی / نام فارسی / وولک

     

    کشور ایران، کشوری است که شامل قومیت های مختلفی از جمله ترک، لر، عرب، ترکمن و.. است. هر قوم و گویش ایرانی دارای فرهنگ و آداب و رسوم خود می باشد. اما در این میان هر استان نیز دارای فرهنگ و گویش خاص خود می باشد. این فرهنگ در گویش و لحجه و حتی اسامی که برای کودکان خود انتخاب می کنند به راحتی قابل رویت است. استان هایی همانند گیلان با گویش زیبا و دلنشین خود، دارای اسامی مختلف دخترانه و اسم پسرانه گیلکی هستند که در میان کودکان آنها از محبوبیت خاصی برخوردار است. انتخاب یک نام فارسی با ریشه محلی، کاری است که همه پدران و مادران در ایران با آن درگیر هستند. هر پدر و مادری سعی می کند یک نام فارسی از قوم و فرهنگ خود برای کودک نو رسیده یا گاه هنوز نرسیده خود انتخاب کند. امروزه بسیاری از خانواده های ایرانی از چندین قومیت تشکیل شده اند. مطمئنا همگی دیده اند که گاهی کودک می گوید پدر او از قوم آذری و مادر او اهل یکی از استان های شمالی ایران است. همین وصلت ها باعث می شود کودک ارتباط و آشنایی با هر دو قوم پیدا کند. از سوی دیگر، این امر کار انتخاب اسم را نیز برای پدران و مادران بسیار سخت و دشوار خواهد کرد. باید توجه داشت که همگی اسامی ایرانی صرفه نظر از ریشه و یا قومیت آن، برای افراد آن قوم از زیبایی و جذابیت خاص خود بهره مند هستند. به همین دلیل است که در میان اقوام دیگر نیز اسامی آذری و کردی به کرات یافت می شود.

    علاوه بر انتخاب اسم، کودکان دارای نیازهای مختلف دیگری نیز می باشند. هر کودک پیش از تولد خود باید دارای اتاق و لوازم مناسبی باشد که در دوره نوزادی تا کودکی به آن نیاز دارد. پدران و مادران با تجربه شاید برای انجام این کار دشواری خاصی نداشته باشند، اما والدینی که بار اول است حس پدر و مادر شدن را تجربه می کنند ممکن است دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل است که به سمت گرفتن راهنمایی از سایت های کودک و نوجوان همانند سایت وولک می روند. سایت وولک، سایتی است که علاوه بر مطالب آموزشی، دارای مطالب مفید پزشکی نیز می باشد که برای والدین با تجربه و بی تجربه به یک اندازه آموزنده و مفید واقع می شوند.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 20:37 نویسنده : شایان بازدید : 222 ادامه مطلب
    اختصاصی اسم پسرانه محبوب

    اسم پسرانه محبوب / نام دختر فارسی / وولک

     

    اسم، اولین هدیه ای است که پدر و مادر برای کودک خود انتخاب می کنند و کودک نیز همیشه آن را به همراه خواهد داشت. اسم و رسم برای کودک تنها یک نشا هویتی و برای خطاب قرار دادن کودک محسوب نمی شود. اسم تاثیر بسزایی بر روی روحیه، اعتماد به نفس و حتی نحوه شکل گیری شخصیت کودکان می گذارد. به همین دلیل است که اکثر پدران و مادران سعی می کنند یک اسم پسرانه محبوب و یا یک نام دخترانه فارسی که در عین اصالت دارای زیبایی خاص نیز باشد، برای کودک نو رسیده و یا هنوز به دنیا نیامده خود انتخاب کنند.

    انتخاب نام دختر فارسی و یا یک اسم پسرانه محبوب از میان دنیای وسیع اسامی زیبا و جذاب فارسی، یکی از دغدغه های استکه ذهن اکثر پدران و مادران و حتی خانواده های آنها را به خود مشغول کرده است. با توجه به این که انتخاب اسم پسرانه محبوب و نام دختر فارسی یکی از سخت ترین کارهایی است که هر پدر و مادر باید انجام دهند، بسیاری از اقوام و آشنایان نیز با اظهار نظر و گفتن اسامی جدید و امروز سعی می کنند به آنها کمک کنند تا با اسامی بیشتری آشنا شوند.

    بسیاری از اسامی جدید اکثرا دارای ریشه هایی قومیتی هستند. مسلما به دلیل نداشتن آشنایی با قومیت های دیگر، والدین هیچ ایده ای از معانی اینگونه اسامی نیز ندارند.. استفاده از کتاب های اسامی که یک روش قدیمی به شمار می رود، می تواند یک راهکار برای کمک به حل این مشکل باشد. هر چند باید به این نکته توجه داشت که در اکثر کتاب های اسامی و معانی، همه نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممکن است پیدا کردن یک نام دختر فارسی و یا اسم پسرانه محبوب که مطابق با ریشه و معیارهای مدنظر والدین است، دشوار شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از پدران و مادران برای کمک به پیدا کردن اسم کودک خود از خدمات سایت های آنلاین کمک می گیرند. سایت وولک نیز سایتی است که می تواند به والدین از بسیاری جهات کمک های بسزایی کند. در سایت وولک علاوه بر آشنایی با اسامی مختلف، بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده برای کودکان و والدین آنها قرار گرفته است که می توانند از آنها استفاده کنند.

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 18:01 نویسنده : شایان بازدید : 198 ادامه مطلب
    اختصاصی نام دختر / اسم پسر امروزی / وولک

    نام دختر / اسم پسر امروزی / وولک

     

    خبر اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده، برای همگان خبری خوش و مفرح است. کودکان دارای نیازها و مایحتاج های منحصر به فرد خود هستند که برخی از آنها باید پیش از به دنیا آمدن آنها محیا شوند. دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب یک دکتر کودک مطمئن برای رسیدگی به نیازهای پزشکی کودک در طی مراحل رشد  و... از جمله احتیاجات ضروری ای هستند که باید پیش از تولد کودکان به طور کامل آماده و فراهم شوند. اما در کنار تمامی این مسائل، هویت کودک و نحوه خطاب کردن او نیز یک نگرانی های هر پدر و مادری است. انتخاب اسم برای کودک، کاری چالش بر انگیز است که حتی ممکن است تا بعد به دنیا آمدن کودک نیز همچنان به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد. اما در اکثر مواقع پدران و مادران حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک اقدام به انتخاب اسامی مختلف برای دختر و پسر می کنند. بدین ترتیب زمانی که جنسیت کودک مشخص شد، اسم او نیز آماده خواهد بود.

    امروزه همه به دنبال اسامی خاص و پر طرفدار هستند. نام دختر  و اسم پسر امروزی از جمله عباراتی هستند که دارای درصد بالایی از جستجوی آنلاین می باشند. احتمالا به همین دلیل است که اسامی مشابه، بسیار بیش از گذشته به گوش می خورد. بسیاری از اسامی جدید نیز همانند سابق خاص به شمار نمی روند. برای آشنایی با اسامی منحصر به فرد، بسیاری از پدران و مادران از اسامی قومیت های دیگر کشور و یا حتی استفاده از اسامی خارجی، استفاده می کنند. اما بسیاری از معانی آن را به طور دقیق نمی دانند. استفاده از جستجوی آنلاین و یافتن معنی و ریشه اسم، ساده ترین و راحت ترین راه ممکن است که پدران و مادران می توانند از آن استفاده کنند.

    با توجه به اینکه کودکان دارای نیازها و احتیاجات فراوانی هستند، سایت های متعددی در زمینه فراهم کرد این احتیاجات مشغول به کار شده اند. از جمله یکی از فعال ترین سایت های کودک در کشور می توان به سایت وولک اشاره کرد. سایت وولک با چندین سال تجربه در زمینه تولید محتواهای کودکان و نوجوانان و مطالب پزشکی، آموزشی و مفید برای والدین و کودکان یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه کودک و نوجوان می باشد که می توان در زمینه های مختلف از مطالب آن، استفاده کرد.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 17:49 نویسنده : شایان بازدید : 194 ادامه مطلب
    اختصاصی اسم دخترانه با کلاس

    اسم دخترانه با کلاس / اسم دخترانه ترکی آذربایجانی / وولک

     

    هر پدر و مادری دوست دارند که بهترین ها و خاص ترین ها را برای کودکان خود انتخاب کنند. این بهترین ها ممکن است در انتخاب دکوراسیون کودک باشد و یا در نحوه پوشش او. اما از همه مهم تر اسم کودک است که بیش از هر چیزی می تواند در اذهان دیگران تاثیر گذار باشد. انتخاب یک اسم دخترانه با کلاس برای کسانی که به دنبال چیزهای خاص می گردند، کار دشواری خواهد بود. اسامی ایرانی بسیار گسترده و دارای معانی و ریشه های مختلفی می باشند. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم متناسب با روحیات و سلایق مختلف پدر و مادر که بتواند از نظر زیبایی و معنی نیز جذاب باشد، کار بسیار چالش بر انگیزی خواهد بود. هر کدام از اقوام ایرانی دارای اسامی خاص و منحصر به فرد خود هستد. برای انتخاب اسم دخترانه با کلاس استفاده از اسامی خاص هر قوم می تواند یک گزینه بسیار ایده آل و مناسب به شمار رود. انتخاب یک اسم دخترانه ترکی آذربایجانی، از جمله راحت ترین کار ممکن می تواند باشد. زیرا اسامی دخترانه ترکی آذربایجانی دارای طنین زیبا و آهنگین در کنار معانی عمیق و زیبایی هستند که می توانند در عین خاص بودن دارای وقار نیز باشند. راه های زیادی برای آشنایی با انواع اسم دخترانه ترکی آذربایجانی و انتخاب یک اسم دخترانه با کلاس از میان آنها وجود دارد. جستجوی آنلاین و یا استفاده از کتاب های اسم که در هر دو روش معنی و ریشه اسم نیز قابل دسترسی است، از روش هایی هستند که می توان از آنها استفاده کرد.

    هنگام استفاده از خدمات آنلاین، والدین می توانند از مطالب مفید و آموزنده سایت وولک نیز بهره ببرند. سایت وولک با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه کودک و نوجوان، سایتی است که مطالب و محتواهایی متناسب با رده های سنی مختلف کودکان و همچنین آموزنده برای والدین تولید می کند. از جمله مطالب آموزنده ای که مختص والدین هستند می توان به مقالات و مطالب پزشکی سایت وولک اشاره کرد. علاوه بر این مطالب که دارای راهنمایی های مفیدی برای پدران و مادران می باشند، مطالب آموزشی متعددی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. آموزش نقاشی و یا ساخت انواع صنایع دستی از جمله آموزش هایی هستند که کاملا رایگان در اختیار کودکان قرار داده می شوند.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 17:36 نویسنده : شایان بازدید : 598 ادامه مطلب
    اختصاصی اسم پسربا کلاس

    اسم پسربا کلاس  / اسم دخترونه محلی / voolak.com

     

    سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  را می توان سایتی با تجربه چندین ساله در عرصه کودک و نوجوان دانست. فعالیت سایت وولک در زمینه کودک و نوجوان و پوشش بسیاری از مشکلات و مسائلی که اکثر خانواده ها با آن مواجه می شوند ، باعث شده است که سایت وولک در زمره بهترین سایت های کودک و نوجوان ایرانی قرار بگیرد. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com ، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مسائل و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مخصوص به کودکان و نوجوانان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با استفاده و عمل کردن براساس آنها بر مهارت های خود بیافزایند، مشاهده آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا انواع صنایع دستی است که در سایت وولک قرار داده شده است. علاوه بر همه این آموزش های مفید و موثری که به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز قسمت هایی نظیر قصه شب در نظر گرفته است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود که پدران و مادران می توانند با توجه به شرایط از هر کدام که مایل هستند استفاده کنند.

    هر پدر و مادری در دوره ای از زندگی کودکی و جوانی خود برای کودکان آینده ای که خواهند داشت اسامی مختلفی را انتخاب می کنند. اکثر این اسامی ممکن است از میان اسامی رایج آن دوره که معمولا یک اسم پسرباکلاس و یا یک اسم دخترونه محلی است انتخاب شده باشند. اما پس از ازدواج ، هر دو طرف باید سلیقه های یکدگیر را نیز در نظر بگیرند. به همین دلیل تمامی اون اسامی که در گذشته انتخاب کرده اند ، هم اکنون دیگر به کار آنها نخواهد آمد. انتخاب اسم دخترونه محلی و یا انتخاب یک اسم پسرباکلاس برای کودکی که هنوز پا به دنیا نگذاشته است، یکی از مهیج ترین و در عین حال دشوار ترین وظایفی است که بر عهده پدر و مادر کودک قرار می گیرد. مسلما پدر و مادری دوست دارد یک اسم پسرباکلاس که در عین داشتن اصالت و معنای زیبا از آوایی دلنشین نیز برخوردار باشد برای کودک خود انتخاب کنند. اما گستردگی و تنوع بالایی که اسامی ایرانی دارند ، کار انتخاب و تصمیم گیری را بر هر پدر و مادری دشوار کرده است.

     

     

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 22:56 نویسنده : شایان بازدید : 205 ادامه مطلب
    اختصاصی اسم دختر/ اسم دخترانه مذهبی / وولک

    اسم دختر/ اسم دخترانه مذهبی / وولک

     

    در اغلب موارد، پدران و مادران کشور ما دوست دارند که برای انتخاب اسم کودک خود چه دختر و چه پسر از اسامی مذهبی استفاده کنند. با توجه به عشق و علاقه ای که مردم ایران به ائمه اطهار و اسامی با معنای آنها دارند، به طور حتم انتخاب یک اسم دخترانه مذهبی نشان از شخصیت والایی است که آن کودک در آینده می تواند با الهام از اسم خود، کسب کند. اسم دختر و اسم پسر که از اسامی مذهبی ریشه گرفته باشند، به کودکان این حس را می دهد که باید متناسب با اسم شخصیتی که بر اساس آن نام گذاری شده اند، رفتار و منش خود را تنظیم کنند. همین امر باعث می شود کودک به مرور زمان بتواند شخصیت و رفتاری بسیار بزرگتر از سن و سال خود نشان دهد. این امر نشان می دهد که انتخاب یک اسم صحیح تا چه میزان بر شخصیت، عزت نفس و اعتماد به نفس کودک تاثیر گذار می باشد.

    اسامی مذهبی که تقریبا همگی با آنها آشنایی دارند و برای انتخاب اسم پسرانه و اسم دخترانه مذهبی کار چندان سختی مقابل پدران و مادران نمی باشد. حتی در برخی موارد برای اینکه اسامی قدیمی تر با جامعه امروزی هماهنگ شود، از ترکیب اسامی امروزی و اسامی مذهبی نیز استفاده می شود. کاری که در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. با ترکیب اسامی دخترانه مذهبی با اسامی امروزی، نه تنها یک ترکیب و اسم جدید ساخته می شود بلکه کودک علاوه بر یک اسم دارای دو اسم می شود که در آینده می تواند از هر دوی آنها به طور همزمان نیز استفاده کند. بدون اینکه نیازی به حذف کردن یکی از آن دو اسم زیبا داشته باشد.

    انتخاب و یا نحوه ترکیب اسم دختر با اسامی مذهبی ممکن است برای بسیاری از پدران و مادران جدید کار راحتی باشد، اما برای والدین قدیمی تر کاری ناآشنا به شمار می رود. به همین دلیل است که سایت وولک با در اختیار قرار دادن لیستی کامل از اسامی جدید و ترکیب های اسم دختر با اسم دخترانه مذهبی می تواند به طرق و روش های مختلفی به والدین کمک کند تا با ترکیب های اسامی و همچنین معانی مختلف آنها، آشنا شوند.


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 22:54 نویسنده : شایان بازدید : 222 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی سنجاب

    نقاشی سنجاب / نقاشی شتر https://www.voolak.com/

     

    کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه نشان می دهند و همین امر باعث شده تا این علاقه را در باقی سرگرمی های کودکان نیز دخیل کنند. به عنوان مثال کودکان از سن بسیار کم علاقه به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به صفحه دارند. ترکیب علاقه ی کشیدن نقاشی و علاقه به حیوانات می تواند سرگرمی های بسیار جذابی برای کودکان باشد. بنابراین طرح نقاشی سنجاب می تواند یک طرح جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما باشد.

    کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی سنجاب یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی سنجاب خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

    علاقه ی زیاد کودکان به کشیدن نقاشی باعث شده است تا بسیاری از آموزش های کودکان نیز به طور غیر مستقیم به وسیله ی کشیدن نقاشی انجام شود. اگر این سرگرمی جذاب با دیگر علاقمندی ها و سلایق کودکان ترکیب شود بی شک سرگرمی ای بسیار جذاب تر برای کودکان خواهد بود. به عنوان مثال کودکان به حیوانات نیز علاقه دارند بنابراین طرح های نقاشی حیوانات مانند نقاشی شتر می تواند برای کودک شما جذاب باشد. در بسیاری از مهد کودک ها به عنوان مثال برای معرفی حیوان شتر به کودکان ممکن است از طرح نقاشی شتر استفاده کنند. حتی اگر قصد آشنا کردن کودک خود با انواع رنگ ها مانند رنگ زرد یا قهوه ای را دارید نیز می توانید با کشیدن نقاشی شتر به همراه کودک خود این نکات را با روش غیر مستقیم به او بیاموزید.

     

    خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و با خیال راحت کودک خوردا در انجا سرگرم کنید که جایگزین بسیار خوبی برای ایستاگرام و سایر محیط های مجازی نا مناسب برای کودک هستند به عنوان مثال سایت به آدرس https://www.voolak.com/ به علت فعالیت مدام و تخصصی میتوان یک دوست همیشگی برای کودک باشد چرا که محتوای آن همیشه به روز میشود و راکد نیست.


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 20:28 نویسنده : شایان بازدید : 201 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی کاراته / نقاشی خرچنگ / وولک

    نقاشی کاراته / نقاشی خرچنگ / وولک

     

    از جمله مواردی که نقاشی کاراته یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی کاراته یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

    درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کاراته هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را در وولک انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کاراته می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کاراته با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

    همچنین کودکان با نقاشی کشیدن می توانند رشد عاطفی و جسمی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که کودک درحال کشیدن نقاشی خرچنگ است درواقع درحال تقویت قدرت عضلات دستان خود است. از فواید عاطفی و روحی نیز می توان به تاثیر کشیدن نقاشی خرچنگ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در تقویت و افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودکان اشاره کرد. زمانی که کودک نقاشی خرچنگ خود را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را با کمک فرد دیگر یا خود به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. با آموزش نقاشی خرچنگ کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید!


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 25 مرداد 1401 - 21:53 نویسنده : شایان بازدید : 187 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی پیترپن / نقاشی مرد عنکبوتی / وولک

    نقاشی پیترپن / نقاشی مرد عنکبوتی / وولک

     

    وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

    کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

    برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 25 مرداد 1401 - 21:40 نویسنده : شایان بازدید : 219 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages